Un flux informational fluent, fara poticneli intre partile implicate este esential. In ambele sensuri. In interiorul firmei, cu piata, clientii si potentialii clienti, cu furnizorii. Cu noi.
Desigur, si tu ai vise, idealuri, dorinti. Eu pot sa le inteleg, sa le respect si sa mi le insusesc ca si cum ar fi ale mele. Dar mai intai, trebuie sa ti le cunosc.
Pentru asta, generam un dialog deschis, inteligibil si pliat pe dorintele, pe nazuintele tale. Comunicarea deschisa din prima faza a consultantei, de analiza si diagnoza, ne duce negresit la identificarea propriilor tale nevoi. Si apoi la ce e de facut. Astfel, dezvoltam impreuna o rampa noua de lansare a afacerii, prin marketing. Dupa ce pornim dintr-un punct comun al intelegerii.
Apoi, putem afla cat mai corect si in detaliu ce are nevoie piata. Este la fel de important, cum este si ca piata sa afle, dupa asta, complet si exact, ce ii poti oferi.
In continuare, buna comunicare din firma, genereaza o atmosfera deschisa, placuta, echilibrata. Informarea periodica a intregii echipe face sa fie cunoscute la unison actiunile firmei, inclusiv cele de marketing si publicitate.
Membrii echipei sunt astfel primii care apreciaza eforturile management-ului si primii care, proactivi, sunt capabili sa promoveze compania, in mod curat, autentic si convingator. Ei devin astfel promotorii tai principali.
Cu diferitii parteneri si colaboratori, furnizori de servicii si produse pentru promovare, stabilim de asemenea impreuna un sistem eficient de informare reciproca.
Si, astfel, am setat toate premizele unei comunicarii de marketing cat mai eficiente, cu impact maxim in piata pe care o tintesti.